• Instagram Bezeka Nails
  • TikTok Bezeka Nails
  • Zaloguj się

Regulamin zakupów online

1. DEFINICJE.

1.1. Sprzedawca:

  • Viktoriia Bezeka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Studio Stylizacji Paznokci Bezeka Nails Viktoriia Bezeka, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej,
  • NIP 9182163941, REGON 361532042,
  • ul. Bohaterów Monte Cassino 26, 23-400 Biłgoraj,
  • e-mail: zamowienia@bezekanails.pl, tel. 600 684 424 w godz. 8.00–16.00.

1.2. Strona internetowa - strona internetowa prowadzona przez sprzedawcę dostępna pod adresem: www.bezekanails.pl

1.3. Klient – [1] osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub [2] osoba prawna lub [3] jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, z przyznaną ustawą zdolnością prawną, która może zawrzeć umowę ze sprzedawcą.

1.4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą i zawierająca ze sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta (nazywany dalej pnpk) – osoba fizyczna zawierająca ze sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.

1.7. Użytkownik - w zależności od kontekstu klient lub internauta odwiedzający stronę internetową.

1.8. Umowa – umowa zawierana pomiędzy sprzedawcą a klientem, której przedmiotem jest sprzedaż produktów cyfrowych lub świadczenie usług elektronicznych na rzecz klienta.

1.9. Zamówienie – oświadczenie woli klienta zmierzające do zawarcia umowy ze sprzedawcą.

1.10. Produkt cyfrowy – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, dostępne na stronie internetowej (szkolenia online i e-booki).

1.11. Operator płatności – dostawca usługi płatności online dostępnej w ramach strony internetowej.

1.12. Usługa elektroniczna — usługi elektroniczne świadczone przez sprzedawcę na rzecz klienta za pośrednictwem strony internetowej.

1.13. Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające klientowi lub sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

1.14. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez klienta w celu uzyskania dostępu do produktów cyfrowych lub w celu korzystania z nich.

1.15. Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

1.16. Regulamin – niniejszy dokument, określający:

  • prawa i obowiązki sprzedawcy i klienta związane z korzystaniem ze strony internetowej,
  • warunki dokonywania zakupu produktów cyfrowych oraz świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej.

1.17. Kodeks cywilny - ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, Nr 16, poz. 93 ze zm.).

1.18. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827 ze zm.).

1.19. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016).

1.20. Polityka prywatności – informacja na temat ochrony danych osobowych oraz plików cookies i innych technologii wykorzystywanych na stronie internetowej, dostępna na stronie internetowej.

ROZDZIAŁ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

2.1. Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży produktów cyfrowych prowadzonej przez sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej oraz opisuje rodzaje i zasady usług świadczonych przez sprzedawcę drogą elektroniczną.

2.2. Umowy dotyczące sprzedaży produktów cyfrowych oraz umowy dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną zawierane są w języku polskim w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

2.3. Wszystkie informacje tekstowe i graficzne oraz zdjęcia produktów zamieszczone na stronie internetowej chronione są majątkowymi prawami autorskim i prawami własności intelektualnej (z wyjątkiem zdjęć i logotypów zamieszczonych na stronie internetowej w celach informacyjnych, do których prawa autorskie mogą należeć do podmiotów trzecich). Zabrania się ich kopiowania, przechowywania, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub umieszczania na innych stronach internetowych bez zgody sprzedawcy.

2.4. Aby skorzystać ze strony internetowej, w tym złożyć zamówienie, nie trzeba spełniać żadnych specjalnych wymagań technicznych dotyczących sprzętu czy lub oprogramowania. Wystarczy posiadać:

  • komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie z dostępem do Internetu,
  • aktualny standardowy system operacyjny,
  • aktualną standardową przeglądarkę internetową z włączoną funkcją obsługi plików cookie,
  • aktywny adres e-mail.

2.5. Dla dostępu do określonych produktów cyfrowych może być wymagane posiadanie standardowego, powszechnie dostępnego oprogramowania umożliwiającego przeglądanie lub odtwarzanie konkretnych typów plików, w tym PDF, MP4 itp.

2.6. Zakazane jest rozpowszechnianie za pomocą strony internetowej treści o charakterze bezprawnym i obraźliwym, naruszających prawa i dobre imię zarówno sprzedawcy, jak i osób trzecich.

3. ZAKUPY ONLINE.

3.1. Za pośrednictwem strony internetowej można dokonać zakupu produktów cyfrowych – szkoleń online i e-booków.

3.2. Dokonanie zakupu produktów cyfrowych wiąże się z koniecznością założenia lub posiadania konta na stronie internetowej:

  • jeśli Klient posiada konto na stronie internetowej przed złożeniem zamówienia powinien się do niego zalogować,
  • jeśli Klient nie posiada konta na stronie internetowej ma możliwość założenia go w trakcie składania zamówienia.

3.3. Zakup polega na:

  • wybraniu produktu cyfrowego poprzez skorzystanie z przycisku „Kupuję teraz”,
  • wypełnieniu formularza zamówienia,
  • zaakceptowaniu regulaminu,
  • złożeniu zamówienia poprzez skorzystanie z przycisku „Kupuję i płacę”.

3.4. Naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę” oznacza złożenie przez klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.

3.5. W momencie, gdy płatność zostanie pomyślnie autoryzowana, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży produktów cyfrowych. Klient otrzymuje potwierdzenie zawarcia umowy na adres e-mail, który został wskazany w formularzu zamówienia.

3.6. Maksymalny możliwy czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze.

4. PŁATNOŚĆ I CENA.

4.1. Opłacenie zamówienia możliwe jest wyłącznie za pomocą płatności online:

  • płatności online realizuje operator płatności -  PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 6.474.300 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444,
  • dokonanie płatności online wymaga nawiązania odrębnego stosunku prawnego z operatorem płatności i zaakceptowania jego regulaminu.

4.2. Ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich.

4.3. Informacja o cenie zamówienia jest podawana na stronie internetowej w trakcie składania zamówienia, w tym przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem zamówienia przez klienta. Są to całkowite koszty, które klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami.

5. DOSTĘP DO PRODUKTÓW CYFROWYCH.

5.1. Sprzedawca zapewnia klientowi dostęp do produktów cyfrowych nie wcześniej niż w momencie, gdy płatność zostanie pomyślnie autoryzowana lub zarejestrowana na koncie bankowym sprzedawcy.

5.2. Klient otrzymuje dostęp do zakupionych produktów cyfrowych poprzez konto klienta, do którego zostaną przypisanie zakupione przez niego produkty cyfrowe.

5.3. Produkt cyfrowy uważa się za dostarczony w chwili kiedy klient lub wirtualne urządzenie, które klient wybrał samodzielnie w tym celu uzyskali do niego dostęp.

5.4. Sprzedawca ma prawo ustalić czasowe limity dostępu do określonych produktów cyfrowych (np. dostęp do konkretnego szkolenia online może być ograniczony do 1 roku). Gdy takie ograniczenia są stosowane, sprzedawca jasno informuje klienta o okresie, przez który będzie miał dostęp do zakupionego produktu cyfrowego.

5.5. Jeśli klient uzyskuje dostęp do zakupionych produktów cyfrowych za pośrednictwem konta, zabrania się:

  • udostępniania konta innym osobom lub dzielenia się z nimi danymi logowania,
  • wykonywania czynności, które mogą zakłócić działanie systemu teleinformatycznego strony internetowej (np. używanie metod hakerskich, złośliwego oprogramowania itp.),
  • używania funkcji konta w sposób, który narusza prawa innych osób lub jest niezgodny z zasadami współżycia społecznego.

6. REKLAMACJE.

6.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec konsumenta lub pnpk za brak zgodności produktu cyfrowego z umową na zasadach zawartych w rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.

6.2. Jeżeli produkt cyfrowy jest niezgodny z umową konsument lub pnpk może żądać doprowadzenia go do zgodności z umową:

  • jeżeli doprowadzenie produktu cyfrowego do zgodności z umową jest niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia produktu cyfrowego do zgodności z umową,
  • sprzedawca doprowadza produkt cyfrowy do zgodności z umową w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta lub pnpk, uwzględniając jego charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywany.
  • koszty doprowadzenia produktu cyfrowego do zgodności z umową ponosi sprzedawca.

6.3. Jeżeli produkt cyfrowy jest niezgodny z umową konsument lub pnpk może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

  • sprzedawca odmówił doprowadzenia produktu cyfrowego do zgodności z umową z uwagi na brak możliwości lub nadmierne koszty,
  • sprzedawca nie doprowadził produktu cyfrowego do zgodności z umową,
  • brak zgodności produktu cyfrowego z umową występuje nadal, mimo że sprzedawca próbował doprowadzić produkt cyfrowy do zgodności z umową,
  • brak zgodności produktu cyfrowego z umową jest istotny,
  • z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on produktu cyfrowego do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta lub pnpk.

6.4. Cena po obniżce musi odzwierciedlać stosunek wartości produktu cyfrowego, który nie spełnia warunków umowy do wartości tego, który jest zgodny z umową.

6.5. Sprzedawca ma obwiązek zwrócić konsumentowi lub pnpk należną mu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta lub pnkp o obniżeniu ceny.

6.6. Sprzedawca dokonuje zwrotu należnej ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument lub pnpk, chyba że konsument lub pnpk wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6.7. Konsument lub pnpk nie może odstąpić od umowy, jeśli produkt cyfrowy jest dostarczany w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności produktu cyfrowego z umową jest nieistotny.

6.8. Odpowiedzialność sprzedawcy za brak zgodności z umową wynosi 2 lata od chwili dostarczenia produktu cyfrowego.

6.9. Rękojmia wobec przedsiębiorców za wady produktów cyfrowych, o której mowa w przepisach kodeksu cywilnego zostaje wyłączona.

6.10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności produktu cyfrowego z umową jeśli:

  • środowisko cyfrowe konsumenta lub pnpk nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których sprzedawca poinformował go w niniejszym regulaminie przed zawarciem umowy,
  • konsument lub pnpk poinformowany przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy ze sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności produktu cyfrowego z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego konsumenta lub pnpk, nie wykonuje tego obowiązku.

6.11. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z wykonaniem umowy oraz funkcjonowaniem strony internetowej.

6.12. Reklamację można wysłać sprzedawcy: 

  • pocztą tradycyjną na adres: ul. Bohaterów Monte Cassino 26, 23-400 Biłgoraj
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@bezekanails.pl

6.13. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Odpowiedź zostanie przesłana klientowi na kontakt podany przez niego podczas składania reklamacji.

6.14. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności konsument ma możliwość:

  • zwrócenia się do właściwego dla sprzedawcy wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (https://www.ihlublin.pl) z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w trybie umożliwienia zbliżenia stanowisk stron lub w trybie przedstawienia stronom propozycji rozwiązania sporu,
  • zwrócenia się do stałego sądu polubownego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej (https://www.ihlublin.pl/) z wnioskiem o rozstrzygnięcie wynikłego sporu,
  • uzyskania bezpłatnej pomocy i niezbędnych informacji u powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów (wyszukiwarka rzeczników dostępna jest na stronie https://www.uokik.gov.pl) lub organizacji społecznej, która zajmuje się ochroną praw konsumentów (np. https://konsumenci.org/),
  • skorzystania z unijnej platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami, a przedsiębiorcami (platformy ODR) dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL . Platforma ODR to interaktywna strona internetowa, prowadzona we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej (dalej UE). Dzięki wykorzystaniu platformy ODR, konsument ma możliwość łatwego i wygodnego zgłoszenia skargi dotyczącej zakupu internetowego i rozstrzygnięcia go drogą elektroniczną. Platforma ODR służy do pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w UE, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE.

7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROTY).

7.1. Szczegółowy opis dotyczący prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość zawiera rozdział 4 ustawy o prawach konsumenta. 

7.2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstapienia od umowy nie przysługuje konsumentowi lub pnpk w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, jeżeli sprzedawca rozpoczął świadczenie za uprzednią zgodą konsumenta lub pnpk, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a sprzedawca przekazał konsumentowi lub pnpk potwierdzenie z informacją o udzielonej przez konsumenta lub pnpk zgodzie na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznosciach powodujących utratę prawa odstapienia od umowy.

7.3. W przypadku niedopełnienia przez sprzedawcę wymogów wymienionych w punkcie 7.2. konsument lub pnpk, który zawarł ze sprzedawcą umowę może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

7.4. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument lub pnpk musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia (na przykład pisma wysłanego pocztą tradycyjną lub elektroniczną).

7.5. Oświadczenie można złożyć korzystając z formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta (dostępnego poniżej jako załącznik nr 1 do regulaminu), jednakże nie jest to obowiązkowe.

7.6. Do zachowania prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu.

7.7 Oświadczenie można wysłać sprzedawcy:

  • pocztą tradycyjną na adres: ul. Bohaterów Monte Cassino 26, 23-400 Biłgoraj,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@bezekanails.pl

7.8. W przypadku złożenia przez konsumenta lub pnpk oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej, sprzedawca niezwłocznie przesyła konsumentowi lub pnpk potwierdzenie otrzymania oświadczenia na trwałym nośniku na adres podany jako adres kontaktowy przez konsumenta lub pnpk (adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej).

7.9. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsumenta lub pnpk zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności.

7.10. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.

7.11. Zwrot środków na rzecz konsumenta lub pnpk nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument lub pnpk, chyba że konsument lub pnpk wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7.12. Konsument lub pnpk ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu cyfrowego.

7.13. Po odstąpieniu od umowy sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez konsumenta lub pnpk w trakcie korzystania z produktów cyfrowych dostarczonych przez sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które:

  • są użyteczne wyłącznie w związku z produktami cyfrowymi, które stanowiły przedmiot umowy,
  • dotyczą wyłącznie aktywności konsumenta lub pnpk w trakcie korzystania z produktów cyfrowych, które stanowiły przedmiot umowy,
  • zostały połączone przez sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności,
  • zostały wytworzone przez konsumenta lub pnpk wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.

7.14. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca może uniemożliwić konsumentowi lub pnpk dalsze korzystanie z produktów cyfrowych, w szczególności przez uniemożliwienie konsumentowi lub pnpk dostępu do produktów cyfrowych lub zablokowanie konta użytkownika.

7.15. Konsument lub pnpk ma obowiązek zwrócić produkt cyfrowy sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy i jest zobowiązany zaprzestać korzystania z produktu cyfrowego i udostępniania go osobom trzecim.

8. USŁUGI ELEKTRONICZNE.

8.1. Formularz zamówienia - główną usługą elektroniczną świadczoną przez sprzedawcę jest zapewnienie klientowi możliwości złożenia zamówienia poprzez stronę internetową, czego skutkiem jest podpisanie umowy ze sprzedawcą dotyczącej sprzedaży produktów cyfrowych.

8.2. Założenie i posiadanie konta na stronie internetowej:

  • jeśli klient podejmie decyzję o utworzeniu konta na stronie internetowej, sprzedawca zapewnia usługę elektroniczną umożliwiającą założenie i utrzymywanie tego konta,
  • dla użytkowników zainteresowanych zakupem produktów cyfrowych posiadanie konta jest niezbędne,
  • na koncie gromadzone są dane klienta oraz rejestr jego zamówień dokonanych za pośrednictwem strony internetowej,
  • do logowania na konto klient wykorzystuje swój adres e-mail oraz hasło, które sam ustali,
  • klient ma obowiązek chronić swoje konto przed dostępem osób nieupoważnionych i nie powinien udostępniać swoich danych logowania nikomu innemu.

8.3. Usługi elektroniczne są świadczone są na rzecz klienta nieodpłatnie.

9. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES.

9.1. Administratorem danych osobowych podawanych przez klientów w ramach korzystania ze strony internetowej jest sprzedawca.

9.2. Dane osobowe są zbierane i przetwarzane przez sprzedawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO. 

9.3. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies na stronie internetowej dostępne są w polityce prywatności.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

10.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych, a skutki zmiany regulaminu mogą być następujące:

  • dla klienta, który zawarł ze sprzedawcą umowę o charakterze ciągłym na podstawie niniejszego regulaminu (np. umowę o świadczenie usługi elektronicznej „konto”) zmieniony regulamin jest wiążący, jeśli zachowane zostały wytyczne wymienione w art. 384 oraz art. 3841 kodeksu cywilnego, to znaczy, że klient został powiadomiony o zmianach w sposób prawidłowy i nie zdecydował się na wypowiedzenie umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia. Gdyby wskutek zmiany regulaminu wprowadzone zostały jakiekolwiek nowe opłaty lub opłaty obowiązujące zostałyby podwyższone, klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy,
  • dla klienta, który zawarł ze sprzedawcą umowę o innym charakterze niż umowa ciągła na podstawie niniejszego regulaminu (np. umowę sprzedaży produktów cyfrowych), zmiany regulaminu nie będą naruszać praw nabytych przez klienta przed dniem wejścia w życie zmian regulaminu, w szczególności wprowadzone zmiany nie będą miały wpływu na złożone zamówienia oraz zawarte umowy sprzedaży produktów cyfrowych. Zamówienia przyjęte przez sprzedawcę do realizacji będą wykonane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

10.2. Sprzedawca informuje, że w razie jakichkolwiek sporów związanych z działalnością strony internetowej, w tym dotyczących zawieranych umów sprzedaży produktów cyfrowych oraz usług świadczonych drogą elektroniczną, klient ma prawo skierowania pozwu do sądu powszechnego. W przypadku ewentualnego sporu z klientem niebędącym konsumentem, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla sprzedawcy.

Załącznik nr 1 do regulaminiu - wzór formularza odstąpienia od umowy. 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy).

– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących  towarów(*) umowy dostawy następujących  towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data   

 (*) Niepotrzebne skreślić.

#BEZEKA_NAILS