• Instagram Bezeka Nails
  • TikTok Bezeka Nails
  • Zaloguj się

Polityka prywatności

W trosce o Twoją prywatność i poczucie bezpieczeństwa przygotowaliśmy niniejszą politykę prywatności, w której prezentujemy zasady postępowania z danymi osobowymi oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii w związku z korzystaniem ze strony internetowej www.bezekanails.pl

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Viktoriia Bezeka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Studio Stylizacji Paznokci Bezeka Nails Viktoriia Bezeka:

  • NIP 9182163941, REGON 361532042,
  • ul. Bohaterów Monte Cassino 26, 23-400 Biłgoraj,
  • e-mail: zamowienia@bezekanails.pl,
  • tel. 600 684 424 w godz. 8.00 – 16.00.

JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ADMINISTRATOREM?

Zapraszamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@bezekanails.pl

ROZDZIAŁ 1. DANE OSOBOWE.

W jakich celach i na jakiej podstawie wykorzystujemy Twoje dane osobowe?

1.1. W zależności od zachowań i wyborów użytkownika, dane mogą być przetwarzane w następujących celach:

  • realizacja zamówień,
  • świadczenie usług elektronicznych dostępnych na stronie internetowej (np. założenie konta),
  • marketing bezpośredni – prezentowanie oferty usług administratora.

1.2. Podstawy przetwarzania danych:

  • zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży produktów cyfrowych (art. 6 ust.1 lit. b RODO),
  • zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług elektronicznych (art. 6 ust.1 lit. b RODO),
  • wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze np. związanego z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • zgoda Użytkownika wyrażona na stronie internetowej (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • prawnie uzasadniony interes administratora – marketing bezpośredni polegający na kierowaniu do użytkownika reklamy dopasowanej do jego preferencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  • prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych tzn. dla ulepszania struktury i zawartości strony internetowej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  • prawnie uzasadniony interes administratora polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?

1.3. Podanie danych na stronie internetowej jest dobrowolne, aczkolwiek w niektórych przypadkach może być konieczne np. w celu wykonania umowy sprzedaży produktów cyfrowych przez administratora.

1.4. Niepodanie danych - w zależności od celu, w jakim powinny być podane - może spowodować brak możliwości:

  • dokonania zakupów na stronie internetowej,
  • rejestracji i założenia konta,
  • podglądu historii zakupów,
  • otrzymywania rabatów i kuponów promocyjnych.

1.5. W przypadku gdy podstawą przetwarzania jest zgoda Użytkownika, istnieje możliwość jej cofnięcia w każdej chwili.

Przez jaki okres przetwarzamy Twoje dane osobowe?

1.6. Okres przetwarzania danych osobowych zależy od celu ich przetwarzania i wynosi:

  • w związku z realizacją umowy (np. umowy sprzedaży produktów cyfrowych) – przez okres obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu do czasu przedawnienia roszczeń z nią związanych przez którąkolwiek ze stron,
  • w związku z realizacją obowiązków prawnych – do czasu wygaśnięcia obowiązku (np. dotyczącego okresu przechowywania dokumentów księgowych),
  • w związku uzasadnionym interesem administratora – do czasu wycofania stosownej zgody lub zgłoszenia przez użytkownika skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.

Komu dane osobowe mogą być przekazywane?

1.7. Dane osobowe użytkowników mogą być przekazywane niżej wymienionym podmiotom, z usług których korzysta administrator w związku z funkcjonowaniem strony internetowej:

  • operator platformy płatniczej, za pośrednictwem której można zapłacić za produkty cyfrowe,
  • biuro księgowe,
  • dostawca hostingu,
  • podmiot świadczący Administratorowi wsparcie techniczne i optymalizację strony internetowej,
  • dostawcy narzędzi internetowych stosowanych w celach marketingowych lub analitycznych, w szczególności Google*,
  • portale społecznościowe*.

* W związku z powyższym dane osobowe użytkownika mogą być przetwarzane również przez podmioty spoza Unii Europejskiej. Właściwy poziom ochrony tych danych, w tym poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń, zapewnia zastosowanie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, o których mowa w art. 46 ust. 2 lit. c RODO.

1.8. Przekazywane danych podmiotom wymienionym w punkcie 1.7. odbywa się wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji danej usługi.

Jak chronimy Twoje dane osobowe?

1.9. Administrator zapewnia poufność i bezpieczeństwo przekazanych mu danych osobowych:

  • gromadzi dane osobowe z należytą starannością i chroni je przed dostępem osób nieupoważnionych,
  • wdraża stosowne środki technicznie i organizacyjne zapewniające właściwą ochronę danych osobowych, m.in. stosuje połączenie szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL.

1.10. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby również podmioty z nim współpracujące, wymienione w punkcie 4.1 dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w trakcie przetwarzania danych na zlecenie Administratora.

Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem danych osobowych.

1.11. Prawo dostępu do danych osobowych: użytkownik ma prawo wnioskować o udostępnienie jego danych osobowych przetwarzanych przez administratora. Zasady wykonywania prawa dostępu zawiera art. 15 RODO.

1.12. Prawo do sprostowania danych: użytkownik ma prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania, uzupełnienia lub aktualizacji dotyczących go danych osobowych. Zasady wykonywania prawa do sprostowania danych zawiera art. 16 RODO.

1.13. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”): użytkownik ma prawo - o ile zachodzą okoliczności przewidziane prawem – do żądania od Administratora usunięcia dotyczących go danych osobowych. W zależności od sytuacji: administrator dokonuje niezwłocznego usunięcia danych lub odmawia realizacji tej czynności, jeżeli istnieją podstawy prawne do dalszego przetwarzania danych Użytkownika i są one nadrzędne wobec jego interesów. Zasady wykonywania prawa do usunięcia danych zawiera art. 17 RODO.

1.14. Prawo do ograniczenia przetwarzania: użytkownik ma prawo do ograniczenia przetwarzania jego danych. Przetwarzanie może zostać ograniczone do realizacji wyłącznie określonych celów. Zasady wykonywania prawa do ograniczenia przetwarzania zawiera art. 18 RODO.

1.15. Prawo do przenoszenia danych: użytkownik ma prawo otrzymać swoje dane osobowe w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz ma prawo przesłać te dane innemu podmiotowi. Zasady wykonywania prawa do przenoszenia danych zawiera art. 20 RODO.

1.16. Prawo do sprzeciwu: użytkownik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych, opartego na prawnie uzasadnionym interesie administratora (art. 6 ust.1 lit. f RODO). W takim przypadku administrator musi zaprzestać przetwarzania danych osobowych użytkownika, chyba że wykaże on istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności użytkownika lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Zasady wykonywania prawa do sprzeciwu zawiera art. 21 RODO.

1.17. Prawo do cofnięcia zgody: użytkownik, którego dane przetwarzane są przez administratora na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), ma prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

1.18. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: użytkownik, którego dane są przetwarzane przez administratora ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce, w rozumieniu RODO, organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Profilowanie.

1.19. Administrator w ramach strony internetowej może automatycznie dopasowywać określone treści do potrzeb użytkownika tzn. dokonywać profilowania. Jednakże przed dokonaniem profilowania, na podstawie którego podejmowane będą decyzje wywołujące wobec użytkownika skutki prawne lub wpływające na niego w podobnie istotny sposób, administrator zwróci się do użytkownika o wyrażenie stosownej zgody.

1.20. Zgoda, o której mowa w punkcie 1.19. może być w każdej chwili odwołana przez użytkownika.

ROZDZIAŁ 2. PLIKI COOKIES.

2.1. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie) użytkownika odwiedzającego stronę internetową.

2.2. Pliki cookies zbierają informacje, które:

  • ułatwiają korzystanie ze strony internetowej (np. dzięki zapamiętywaniu wizyty użytkownika na stronie internetowej i dokonywanych przez niego czynności),
  • nie powodują zmian w ustawieniach urządzenia użytkownika.

2.3. Niektóre używane przez stronę internetową pliki cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tj. po jej zamknięciu (cookies sesyjne), inne pliki cookies są zachowywane na urządzeniu końcowym użytkownika i umożliwiają rozpoznanie przeglądarki użytkownika przy kolejnym wejściu na stronę internetową (trwałe cookies).

2.4. Pliki cookies mogą być odczytywane przez stronę internetową administratora (cookies własne) lub strony internetowe jego partnerów (cookies podmiotów trzecich).

2.5. Administrator wykorzystuje pliki cookies w celu:

  • udostępniania funkcji strony internetowej,
  • zapamiętywania zawartości koszyka,
  • analitycznym i statystycznym, tzn. do tworzenia statystyk pokazujących w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej, co z kolei umożliwia administratorowi ulepszanie struktury i zawartości strony internetowej.

2.6. Administrator korzysta z plików cookies również poprzez stosowanie narzędzi analitycznych i statystycznych Google Analytics. Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch w Serwisie. Dzięki temu otrzymuje informacje na temat odwiedzin Serwisu, m.in. takie jak: wyświetlone podstrony, czas spędzony w Serwisie, rodzaj urządzeń i przeglądarek z których Użytkownicy odwiedzają stronę, adres IP, nazwę domeny oraz dane geograficzne i demograficzne (wiek, płeć, zainteresowania). Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Serwisu. Zablokowanie przez Użytkownika narzędzi Google Analytics możliwe jest poprzez zainstalowanie dodatku do przeglądarki udostępnianego przez firmę Google na stronie: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=p. Więcej na temat wykorzystywania przez Google informacji udostępnianych w witrynach internetowych (także w tym Serwisie) znaleźć można na stronie: https://policies.google.com/technologies/partner-sites

2.7. Niektóre pliki cookies używane przez stronę internetową są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (cookies sesyjne), inne pliki cookies są zachowywane na urządzeniu końcowym użytkownika i umożliwiają rozpoznanie przeglądarki użytkownika przy kolejnym wejściu na stronę internetową (cookies trwałe).

2.8. Zarządzanie plikami cookies:

  • przeglądarki internetowe zazwyczaj domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika,
  • jeśli użytkownik nie wyłączy wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki, oznacza to, że wyraża zgodę na ich wykorzystanie,
  • użytkownik może samodzielnie i w każdej chwili zmienić ustawienia plików cookies w celu określenia zasad ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do urządzenia, z którego korzysta. Użytkownik strony Internetowej może dokonać zmiany ustawień przeglądarki – np. zablokować automatyczną obsługę cookies lub otrzymywać informację o każdorazowym zamieszczeniu ich na urządzeniu.

2.9. Użytkownik, aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, może skorzystać z zakładki pomocy wykorzystywanej przez niego przeglądarki.

2.10. Administrator informuje, iż ograniczenia stosowania lub wyłączenie obsługi plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcje dostępne na stronie internetowej, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze strony internetowej.

3. LOGI SERWERA.

3.1. Niezależnie od plików cookies, strona internetowa przy każdej wizycie użytkownika automatycznie zapisuje na swoim serwerze informacje, przekazywane przez przeglądarki internetowe nazywane logami serwera.

3.2. Zakres informacji zapisywanych w postaci logów serwera:

  • adres IP użytkownika,
  • informacja o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta użytkownik,
  • adres URL strony www poprzednio odwiedzanej przez użytkownika – gdy przejście do strony internetowej nastąpiło przez odnośnik,
  • przesłana ilość danych,
  • data i czas dostępu.

3.3. Opis informacji w logach serwera:

  • mają one charakter zbiorczy i anonimowy tzn. nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi zasoby strony internetowej i nie są wykorzystywane do identyfikacji użytkowników,
  • są zapisywane i przechowywane na serwerze,
  • są wykorzystywane wyłącznie w celu zarządzania serwerem tzn. diagnozowania ewentualnych problemów związanych z pracą serwera oraz generowania statystyk przydatnych do efektywnego administrowania stroną internetową.

ROZDZIAŁ 4. ODNOŚNIKI DO INNYCH STRON WWW.

4.1. Strona internetowa zawiera odnośniki do innych stron www.

4.2. Administrator informuje, iż nie może ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności na tych stronach www i zaleca, aby po przejściu na inne strony www, zapoznać się z obowiązującą w nich polityką prywatności.

ROZDZIAŁ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

5.1. Administrator zastrzega sobie prawo zmian w niniejszej polityce prywatności. Zmiany mogą być uzasadnione np. rozwojem funkcjonalności strony internetowej, postępem technologicznym lub zmianami stosownych przepisów prawa.

5.2. W przypadku pytań lub opinii dotyczących stosowanej przez administratora polityki prywatności prosimy o przesyłanie ich na adres e-mail: zamowienia@bezekanails.pl

#BEZEKA_NAILS